Obchodné podmienky

1. BMXSHOP.sk je internetový BMX obchod so sídlom v Starej Ľubovni (Slovenská republika).‭ ‬Zaoberáme sa predajom svetových BMX značiek.

2. Objednaním tovaru súhlasíte s nasledovnými obchodnými podmienkami. Vyhradzujeme si právo podmienky kedykoľvek upraviť. Odporúčame skontrolovať podmienky pri každom nákupe v internetovom obchode. Vaše ďalšie používanie stránky je súhlasom so zmenami obchodných podmienok.

3. Objednávku môžete uskutočniť dvoma spôsobmi. Po registrácii na našej stránke požadovaný tovar pridáte do nákupného košíka, zvolíte požadovanú formu dopravy a spôsob platby pred ukončením objednávky. Objednať si môžete aj priamo telefonicky na čísle: 0948 374 905

4. Zaslanie tovaru je na náklady objednávateľa (pre objednávky do 100 €). Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty, prepravnej spoločnosti UPS alebo PACKETY (Zásielkovňe). Priebeh doručovania zásielky môžete sledovať na odkazoch: Slovenská pošta, UPS, PACKETA

Momentálne akceptujeme platby prostredníctvom:
  • Dobierky (poplatok 1,5€)
  • Bankového prevodu
  • Quatra
  • GP Webpay (VISA, MasterCard, Maestro)

INFORMÁCIE O BANKOVOM ÚČTE:

BIKE-HOUSE.sk s. r. o.
Prešovská 1930/31
064 01, Stará Ľubovňa

IČO: 54529841
DIČ: 2121738465
IČ DPH: SK2121738465


Slovenská sporiteľňa
IBAN: SK05 0900 0000 0051 9377 5867
BIC: GIBASKBX 

5. Vyhradzujeme si právo objednávku zrušiť, ak neobdržíme platbu za tovar do 14 dní od objednania. Cena odmietnutého balíka bez postačujúceho zdôvodnenia zostáva vedená ako neuhradená na zákazníckom účte.

6. Tovar a ceny na našej stránke sa môžu meniť. Vyhradzujeme si právo odstrániť akýkoľvek produkt v našej ponuke ako aj meniť ceny tovaru. Ceny uvedené na stránke sú vrátane DPH.

7. Dohody o cene, zľavy a iné propagačné ponuky sa nedajú kombinovať. Takisto nie je možné použiť zľavové kupóny na už zľavnený tovar.
Dostupnosť tovaru na stránke sa môže meniť a upravovať kedykoľvek.

8. Náš e-shop je otvorený 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Z tohto dôvodu môže nastať situácie, kedy sa objednaný produkt vypredal v ten istý deň pri skoršej objednávke. Toto je extrémne zriedkavá situácia, avšak je nemožné ju predvídať. Ak by nastala, vopred sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a budeme Vás kontaktovať čo najskôr po zistení tejto skutočnosti.

9. Špecifikácie, popis a navrhované použitie tovaru na našej stránke je poskytované ako všeobecná informácia. Aj keď by sme radi poskytovali čo možno najpresnejšie informácie, výskyt chyby je možný a preto nie je možné zakladať si ďalšie práva z dôvodu informácií o tovare poskytnutých na stránke.

10. Poskytnuté osobné údaje budú použité výhradne pre postreby vybavenia objednávky. Neposkytujeme prístup k osobným informáciám žiadnym tretím stranám. V prípade neposkytnutia osobných údajov žiaľ nebudeme vedieť Vašu objednávku spracovať.

11. Podľa §7 (zákon č. 102/2014 Z. z.) je dodaný tovar možné vrátiť do 14 kalendárnch dní od jeho doručenia. Vrátený tovar musí byť kompletný, nepoužitý, nepoškodený a zabalený v originálnom balení. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 odsek (4)). Pre viac informácií kliknite sem.
Pred vrátením tovaru nás prosím kontaktujte telefonicky alebo na mailovej adrese: [email protected] a vyplňte nasledujúci formulár. 

12. Vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátenie tovaru ak sú na ňom znaky používania, rozobrania, poškodenia alebo ak je tovar nekompletný. Taktiež neakceptujeme vrátenie tovaru “na dobierku”.

13. Tovar, ktorý bol poskladaný na objednávku nie je možné vrátiť.

14. Farba alebo odtieň zobrazený na stránke sa môže odlišovať od skutočnosti.

15. Termíny pre dodanie tovaru nie sú záväzné. Subjekt zodpovedný za včasné dodanie je zásielková služba. Dištancujeme sa od zodpovednosti za meškanie alebo iné skutočnosti spôsobené prepravou tovaru.

16. Objednávateľ je povinný skontrolovať obsah zásielky pred jej prebratím. V prípade obdržania nekompletnej alebo inak nesprávnej objednávky musí byť spísaný protokol za prítomnosti doručovateľa. Jedine splnením týchto podmienok si môže objednávateľ nárokovať náhradu.

17. E-mailová adresa zadaná pri registrácii do obchodu bude automaticky pridaná pre rozposielanie reklamných mailov. Registráciou na našej stránke súhlasíte so zasielaním reklamných mailov o novom tovare dostupnom prostredníctvom nášho obchodu.

18. Vyhradzujeme si právo limitovať alebo odmietnuť zákazníka alebo subjekt bez udania dôvodu.

19. V prípade ďalších skutočností, ktoré nie sú zachytené v tých obchodných podmienkach je potrebné sa riadiť obchodných zákonníkom.


Vernostný program

Každý registrovaný užívateľ má k dispozícii všetky výhody nášho vernostého programu. Tieto výhody sú k jednotlivým účtom priradzované automaticky a to hneď po prekročení určitej sumy za všetky dokončené objednávky. Na objednávky, ktoré boli vytvorené bez registrácie, sa vernostný program nevzťahuje.

Zľavové kategórie:

1. kategória: Objednávky v celkovej hodnote nad 200 € -> zľava vo výške 5 %

2. kategória: Objednávky v celkovej hodnote nad 500 € -> zľava vo výške 7 % (zľava sa nevzťahuje na kompletné bicykle)

3. kategória: Objednávky v celkovej hodnote nad 800 € -> zľava vo výške 10 % (zľava sa nevzťahuje na kompletné bicykle)

V prípade akýchkoľvek problémov s uplatnením zľavy nás neváhajte kontaktovať.


Záručné podmienky

1. Na všetok tovar zakúpený v našom obchode sa vzťahuje 2-ročná záručná lehota.

2. Záruka sa vzťahuje len na chyby spôsobené chybou materiálu alebo vyhotovenia. Záruka sa nevzťahuje na:
•    opotrebovanie tovaru v dôsledku bežného používania
•    preliačeniny, deformácie a ohnutie štrukturálnych častí bicykla
•    poškodenia nehodami, haváriami, počasím, prírodnými pohromami.
•    poškodenie z dôvodu pádu, nesprávneho jazdenia, ktoré môžu viesť k preťaženiu štrukturálnych častí bicykla
•    poškodenie nesprávnym poskladaním
•    znehodnotenie a hrdzavenie komponentov z dôvodu nesprávneho používania a skladovania
•    poškodenie spôsobené nevhodým čistením alebo mazaním, resp. jeho absenciou
•    ohnutia, praskliny a lom osí, pedálov a pod.

3. Záruka bude zrušená, ak:
•    nie je predložený záručný list alebo doklad o kúpe
•    boli časti s viditeľným alebo predpokladaným poškodením naďalej používané
•    bola vykonaná akákoľvek zmena konštrukcie bicykla, alebo ak bol prefarbený

4. Na niektorý tovar je poskytovaná doživotná záruka výrobcom. Prípadné sťažnosti budú riešené v zmysle podmienok uvedených na záručnom liste alebo na stránke výrobcu.

5. Akékoľvek úpravy bicykla musia byť prevádzané odborným mechanikom. Ak sa pokúsite o úpravy, môžete stratiť záruku.

6. Ak sa vyskytne problém s akýmkoľvek tovarom objednaným z nášho obchodu, prosím kontaktujde nás na mailovej adrese: [email protected], na ktorú zašlite tento vyplnený Reklamačný protokol. Spolu s vyplneným reklamačným protokolom je potrebné doložiť doklad o kúpe a nasedujúce fotografie:

  • fotografia celého produktu (pri BMX kompletoch a rámoch foto z bočnej strany)
  • fotografia s detailom problému
  • sériové číslo rámu v prípade BMX kompletu a rámu (na spodnej strane stredovej rámovej trubky)

Zmeny a úpravy

1. Nenesieme zodpovednosť za žiadny zmeny alebo úpravy vykonané na originálnych súčastiach kupujúcim.

2. Prefarbenie tovaru je dôvodom pre stratu záruky.

3. Možné zmeny, ktoré nebudú mať za následok zrušenie záruky vykonané odborným mechanikom:
•    skrátenie riaditok
•    ‏skrátenie osy náboja za prepokladu, že os matice prekrýva jeho plnú dĺžku
•    skrátenie stĺpika vidlice

4. Akékoľvek ďalšie zmeny, ktoré neboli spomenuté vyššie môžu byť dôvodom pre zrušenie záruky.


Nákup na splátky

1. Možnosť nákupu produktov na splátky je k dispozícii v našom internetovom obchode, alebo aj priamo v Showroome na Garbiarskej 8 v Starej Ľubovni, prostredníctvom spoločnosti Quatro. Stačí pri nákupe zvoliť tento typ platby a následne pokračovať podľa pokynov na obrazovke.

2. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100€.

3. Všetky informácie týkajúce sa podmienok nákupu na splátky nájdete po kliknutí na tento odkaz.

 

Riešenie sporov

Podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov má spotrebiteľ  právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu  subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Odkaz na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov nájde tu.